meta name="enamad" content="927847" />

(رنگ غذا پودری زعفرانی) ،انواع مختلف تزیین برنج | گیاهان دارویی الکترو کالا ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۸/۲۳ دوشنبه
(21)
(0)
(رنگ غذا پودری زعفرانی) ،انواع مختلف تزیین برنج | گیاهان دارویی الکترو کالا
(رنگ غذا پودری زعفرانی) ،انواع مختلف تزیین برنج | گیاهان دارویی الکترو کالا

انواع مختلف تزیین برنج با رنگ غذا

در همه مهمانی ها و مجالس اولین چیزی که در سفره نظر افراد را به خود جلب می‌کند تزیین غذا به شکل ها و ایده های مختلف است که با ایده های جذابی انجام گرفته است، تزیین پلو، تزیین مرغ، تزیین خورشت، تزیین آش و سوپ، تزیین دسر و.. از جمله تزییناتی است که یادگیری آنها برای همه بانوان باسلیقه الزامی است، البته علاوه بر مهمانی ها، وقتی که قصد دارید برای همسرتان نیز میز بچینید بهتر است با ایده هایی برای تزیین غذای دو نفره آشنا شوید تا به این صورت بهترین سفره آرایی را داشته باشید، حال می‌خواهیم شما را با ایده هایی برای تزیین برنج با رنگ غذا و رنگ های خوراکی آشنا نماییم که مطمئنا برای همه شما عزیزان جذاب خواهد بود.

برای تزیین پلو مجلسی روش های گوناگونی وجود دارد. اکثر بانوان تمایل دارند که پلوهای خود را با استفاده از زعفران تزیین کنند. ولی ما تصمیم داریم نحوه درست کردن انواع رنگ های خوراکی طبیعی را با روشی ارزان و ساده برای تزیین پلو به شما عزیزان آموزش دهیم.

شما می‌توانید، رنگ غذای پودری زعفرانی را، با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به صورت مستقیم از سایت گیاهان دارویی الکترو کالا، و یا شماره واتساپ، سروش و تلگرام 09226652536 خرید کنید.
طرز تهیه رنگ های خوراکی طبیعی :

در ادامه روش درست کردن انواع رنگ های مختلف را با استفاده از مواد غذایی گوناگون مشاهده می‌نمایید.
رنگ قرمز :
برای بدست آوردن رنگ قرمز به یک چغندر تازه سرخ رنگ نیاز دارید. ابتدا آن را خوب بشویید و پوست بگیرید، سپس آن را بخار پز کنید. توجه داشته باشید کمی آب در ته ظرف باقی بماند. رنگ آماده شده را بعد از سرد شدن می‌توانید برای تزیین استفاده کنید.
رنگ سبز :

با استفاده از کمی حرارت دادن به چند برگ تازه اسفناج می‌توانید این رنگ را برای انجام تزیین پلو آماده کنید. پس از به دست آمدن آب آن را از برگ ها جدا نمایید.
رنگ نارنجی :

برای به دست آوردن این رنگ از یک هویج خوش رنگ استفاده کنید. آن را همراه با آب حرارت دهید تا بخارپز شود سپس رنگ شما آماده می‌شود.
رنگ بنفش :

ابتدا یک برگ کلم قرمز را در ظرفی قرار دهید و با اضافه کردن کمی آب به ظرف آن را روی حرارت قرار دهید تا رنگ موردنظر تشکیل شود.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536